söndag 4 mars 2018

Mannen är i fyllan!

Stefan har varir sjuk demma veckan. Herre gud, för att ha en sjuk man här hemma.
Och den 29 februari fullde Astrid 2 år. Så i fredags var vi bjudna på kalas. Stefan kunde inte följa med, eftersom han varit hemma hela veckan.
Therese med familj kom hit igår förmiddag. Christian skulle jobba i huset, Therese skulle jobba lite hemifrån, sen skulle hon på party. Och Astrid var hos mig,
Idag på morgonen kom Astrid in till Stefan och mig, då Therese och Christian tycker att det är morgon, vi ligger och myser i sängen en bra stund innan vi sätter på Pippi. Så himla mysigt för Stefan och mig, samtidigt så kan Therese och Christian sova ut.
Anne-Louice Lisa Karlssons foto.
Idag har min man varit i "fyllen". Han fyller år den 4 mars varje år.
Jag hade bjudit hit våra föräldrar med respektive som i kväll. Pappa och Lehna kunde inte komma, Sofie fick magsjuka så hon och Fredrik uteblev också.
Men vi som träffades hade trevligt.

Hoppas att ni haft en lika trevlig dag som jag har haft!

2 kommentarer: